Fysioterapia

Fysioterapia & fysikaaliset hoidot

Iittalan Fysikaalinen Hoitolaitos R. Eerola Oy | Hämeenlinna,  Tampere

Fysioterapialla voidaan hoitaa tehokkaasti niin sairauksista ja tapaturmista kuin työstä johtuvia vaivoja. Meillä ongelmaasi hoidetaan kokonaisvaltaisesti, oireiden syyt selvittäen ja niiden uusiutumista ennaltaehkäisten.

Fysioterapiassa lähestymme yksilöllisesti eri ongelmatilanteita, ja valitsemme menetelmät sen mukaan, mikä parhaiten palvelee kutakin kuntoutujaa. Manuaalisissa käsittelyissä huomioimme eri kudokset, kuten faskiat, nikamat, lihakset ja ligamentit. Käsittelyiden lisäksi ohjaamme omatoimisia harjoitteita, joilla pyritään muuttamaan kehon kuormitusta optimaalisemmaksi sekä lisäämään tarvittaessa eri kehonosien kontrollia ja liikkuvuutta. Opastamme sinua tarvittaessa esimerkiksi sopivan liikuntaharrastuksen pariin ja neuvomme työergonomia-asioissa.

Koska palvelemme kaikenlaisia kuntoutujia, olemme kiinnittäneet erityishuomiota vastaanottomme esteettömyyteen ja ajanmukaiseen varusteluun. Terapeuteillamme on sekä pitkäaikaista kokemusta että tuoretta tietotaitoa. Pystymmekin tarjoamaan uusimpaan tietoon pohjautuvia ratkaisuja monenlaisiin fyysisiin ongelmiin.

Voit tulla fysioterapiaan lääkärin lähetteellä tai ilman. Ajanvaraus onnistuu puhelimitse tai netin kautta ja vastaamme mielellämme kaikkiin palvelujamme koskeviin kysymyksiisi!

Varaa aika fysioterapiaan

Iittalan ajanvaraus Tampereen ajanvaraus

Fysioterapeuttiset hoitomme

Akupunktio

Mobilisaatiotekniikat

Kinesioteippaus

US-syvälämpöhoidot

LPG-hoidot

Liikehoidot

Sähköhoidot

Yhdistelmähoidot

Lämpöhoidot

Kylmähoidot

Apua akupunktiosta

Akupunktio on perinteinen kiinalainen hoitomenetelmä, joka on saanut jalansijaa myös länsimaisessa lääketieteessä. Akupunktiolla voidaan lievittää esimerkiksi lihaskipuja, päänsärkyä ja unettomuutta. Toimipaikassamme akupunktiota antaa siihen erityisen koulutuksen saanut fysioterapeutti.

Kysy lisää