LPG-hoidot

LPG-hoidot terveyden ja hyvinvoinnin tukena

Kudosongelmat ovat monen vaivan taustalla, aina urheiluvammoista kuntoutusta vaativaan kipuun ja kosmeettisiin pulmiin. LPG on hellävaraista ja tehokasta laitehoitoa, joka kattaa hyvin monia erilaisia terapiaohjelmia!

LPG-hoidolla voidaan vaikuttaa positiivisesti kehon moneen osa-alueeseen. Fysioterapeuttisena hoitomuotona se soveltuu esimerkiksi lihaskipujen lievittämiseen, tulehdusten parantamiseen ja turvotusten torjuntaan. Lisäksi LPG:n avulla muun muassa häivytetään arpia, hoidetaan erilaisia iho-ongelmia ja vähennetään selluliittia

Vastaanotollamme käytössämme on LPG-hoitolaite, joka hyödyntää patentoitua imurullausjärjestelmää. Käsittely vaikuttaa syvällä kudoksissa, kiihdyttäen verenkiertoa ja lymfakiertoa. Ammattitaitoisten fysioterapeuttiemme antama LPG-hoito on miellyttävän tuntuista, turvallista ja tehokasta. Parhaat tulokset saavutetaan säännöllisillä hoitokäynneillä

Voit tulla LPG-hoitoon lääkärin lähetteellä tai ilman. Jos sinulla on SV3F -tutkimus ja hoitomääräys, korvaa Kela osan kustannuksista. Ajanvaraus onnistuu puhelimitse ja vastaamme mielellämme myös kaikkiin hoitoa koskeviin kysymyksiisi!

Varaa aika

LPG-hoidoilla terveyttä & kauneutta