Lymfaterapia

Lymfaterapia poistaa turvotusta ja lievittää kipua

Sairaudet, vammat ja niiden hoito aiheuttavat monenlaisia ongelmia kehon imunestejärjestelmälle. Lempeällä ja laaja-alaisesti vaikuttavalla lymfaterapialla turha turvotus laskee, paraneminen nopeutuu ja kipu lievittyy.

Lymfaterapiassa elvytetään kehon imunestekiertoa ja vähennetään turvotusta hellävaraisilla käsiotteilla. Rauhallinen ja rentouttava hoitomuoto sopii esimerkiksi leikkauskuntoutukseen sekä sairauksien aiheuttamien kiputilojen hoitamiseen. Tarvittaessa lymfahoidon yhteydessä voidaan käyttää muitakin fysioterapeuttisia hoitomuotoja

Vastaanotollamme lymfahoitoja antaa koulutettu lymfaterapeutti, joka korostaa työssään kokonaisvaltaista otetta. Huomioimme aina tarkasti yksilöllisen tilanteesi ja toteutamme hoidon turvallisesti. Voit tulla lymfaterapiaan ylläpitämään kehosi hyvinvointia yksittäiskäyntinä tai helpottamaan vaivojasi tehokkailla hoitosarjoilla.  Lymfaterapiaa voidaan antaa myös LPG-hoitona.

Voit tulla lymfaterapiaan lääkärin lähetteellä tai ilman. Jos sinulla on SV3F -tutkimus ja hoitomääräys, korvaa Kela osan hoitosi kustannuksista. Ajanvaraus onnistuu puhelimitse ja vastaamme mielellämme kaikkiin palvelujamme koskeviin kysymyksiisi!

Varaa aika

Lymfaterapia auttaa hellävaraisesti

Turvotusten hoito kirurgisten toimenpiteiden yhteydessä

Vammojen aiheuttamien turvotustilojen hoito