Hieronta

Hieronta virkistää ja poistaa jumit

Sano hyvästit lihaskireydelle, suo itsellesi rentoutushetki ja edistä hyvinvointiasi pitkällä tähtäimellä. Hieronta hyödyttää kaikenikäisiä paitsi karkottamalla kivut myös parantamalla koko kehon aineenvaihduntaa.

Tarjoamme hierontaa sekä fysioterapian yhteydessä että erillisenä palveluna. Palvelumme sovitetaan aina yksilöllisiin tarpeisiisi, oli tavoitteenasi sitten lihaskipujen lievittäminen tai harjoittelusta johtuvan jäykkyyden poistaminen. Koulutetut fysioterapeuttimme voivat käyntisi aikana antaa neuvoja ja opastusta esimerkiksi parempaan työergonomiaan.

Meillä annettu hieronta on turvallista ja tehokasta. Huomioimme terveydellisen tilanteesi tarkasti ja sovitamme käyttämämme tekniikat sen mukaan, soveltaen klassisen hieronnan, urheiluhieronnan ja mobilisaatiohoitojen menetelmiä. Tarvittaessa voimme yhdistää hierontaan myös muita hoitomuotoja, kuten kinesioteippausta

Voit tulla Iittalan keskustassa sijaitsevaan toimipisteeseemme kertahierontaan, mutta parhaiden tulosten saavuttamiseksi suosittelemme säännöllisiä käyntejä. Ajanvaraus onnistuu puhelimitse ja vastaamme mielellämme kaikkiin palvelujamme koskeviin kysymyksiisi!

Ota yhteyttä

Hieronta auttaa & parantaa

Lievittää kipua

Vähentää lihaskireyttä

Tehostaa aineenvaihduntaa

Palauttaa harjoittelusta

Ennaltaehkäisee vammoja

Poistaa stressiä

Rentouttaa koko kehoa

Apua akupunktiosta

Akupunktio on perinteinen kiinalainen hoitomenetelmä, joka on saanut jalansijaa myös länsimaisessa lääketieteessä. Akupunktiolla voidaan lievittää esimerkiksi lihaskipuja, päänsärkyä ja unettomuutta. Toimipaikassamme akupunktiota antaa siihen erityisen koulutuksen saanut fysioterapeutti.

Kysy lisää